Klášterec nad orlicí logo

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Květnová školní vývěska
27
Květnová školní vývěska
28
Květnová školní vývěska
29
Květnová školní vývěska
30
Květnová školní vývěska
Večerníčkova stezka
31
Květnová školní vývěska
1
2
Plánované akce do konce školního roku
3
Plánované akce do konce školního roku
4
Plánované akce do konce školního roku
5
Plánované akce do konce školního roku
6
Plánované akce do konce školního roku
7
Plánované akce do konce školního roku
8
Plánované akce do konce školního roku
9
Plánované akce do konce školního roku
10
Plánované akce do konce školního roku
11
Plánované akce do konce školního roku
12
Plánované akce do konce školního roku
13
Plánované akce do konce školního roku
14
Plánované akce do konce školního roku
15
Plánované akce do konce školního roku
16
Plánované akce do konce školního roku
17
Plánované akce do konce školního roku
18
Plánované akce do konce školního roku
19
Plánované akce do konce školního roku
20
Plánované akce do konce školního roku
21
Plánované akce do konce školního roku
22
Plánované akce do konce školního roku
23
Plánované akce do konce školního roku
24
Plánované akce do konce školního roku
25
Plánované akce do konce školního roku
26
Plánované akce do konce školního roku
27
Plánované akce do konce školního roku
28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Aktuality > Provoz školy od 4. ledna do 28. února

Provoz školy od 4. ledna do 28. února



Datum konání:
1.1.2021
Datum ukončení:
26.2.2021

Od 4. ledna je ve škole povolena osobní přítomnost žáků 1. a 2. ročníku.

Pro ostatní žáky je povinné vzdělávání distančním způsobem.
Jsou umožněny prezenční individuální konzultace ve škole (vždy pouze jeden žák a jeden pedagogický pracovník), u kterých může být přítomen zákonný zástupce žáka.

V maximální možné míře je omezen kontakt mezi žáky z různých tříd.

Žáci a zaměstnanci školy (i další osoby pohybující se ve škole) mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole.

Je zakázán zpěv a sportovní činnosti při vzdělávání.

Je možné realizovat vzdělávací činnosti ve venkovních prostorách i mimo areál školy.

 

Provoz školní družiny

ŠD je rozdělena na 2 oddělení, včetně ranní družiny:

- pro 1.třídu - vychovatelka: Dana Roušarová

- pro 2.třídu - vychovatelky: Zlata Holečková, Michaela Kosková

Ranní družina - ve třídách (od 6:30)

 

Provoz školní jídelny

V ŠJ se mohou stravovat pouze žáci v prezenční výuce a zaměstnanci školy přítomní na pracovišti. 1. a 2. třída chodí na obědy odděleně. 1.třída v čase od 11:25 do 11:50, 2.třída v čase od 11:05 do 11:25.

Žáci 1. a 2.třídy jsou na obědy přihlášeni. Pokud nemáte o obědy zájem, je nutné je odhlásit.

Dodržujeme rozestupy 1,5 metru mezi jednotlivými stoly, maximální počet osob u jednoho stolu je omezen na 4 osoby.

Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace oběda.

Ostatní žáci, zaměstnanci školy a cizí strávníci si mohou oběd odebrat do jídlonosiči v době od 12:00 do 12:30.

Žáci mají i v době povinné distanční výuky nárok na dotovaný oběd.